loading...
وبسایت تفریحی،سرگرمی دودوست
دودوست بازدید : 310 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود FarStone TotalRecovery Pro v7.1.2 نرم افزار بازیابی فایل ها
FarStone TotalRecovery نرم افزاری کاربردی برای حفاظت از کامپیوتر شما در مقابل حوادث غیر منتظره است. این نرم افزار توسط کمپانی FarStone ساخته شده و نسخه جدید آن را در پست امروزبرای دانلود شما کاربران اماده کرده ایم.این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری و ریکاوری تمامی فایل ها و داده های کامپوتری را دارا می باشد.نرم افزار از دو قسمت اصلی تشکیل شده است.قسمت پشتیبان که قادر است از تمام فایل ها و پوشه ها،فایل های سیستمی،رجیستری و... نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در مواقع ضروری بتوانید فایل های خود را بازگردانی کنید.قسمت بازیابی که قادر است اطلاعات حذف شده شما را با آسانی ریکاوری یا بازیابی کند.از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به کپی کامل تمامی اطلاعات روی یک هارد دیسک دیگر (Clone Disk) ، برنامه زمانبندی هوشمند، پشتیبانی از انواع رسانه های بوت و... اشاره کرد.

usb-tv

دریافت 25 کانال رادیویی وتلویزیونی با کیفیت DVD بدون نیاز به اینترنت

- ویژه گی های این دستگاه:
- مشاهده شبکه های تلویریونی با کیفیت ماهواره (DVD) به صورت دیجیتال بدون نیاز به دیش,- گارانتی تعویض ,تامین برق مورد نیاز از پورت usb ، بدون نیاز به آداپتور خارجی, امکان تهیه عکس از برنامه های در حال نمایش, اتصال آسان از طریق پورت usb, امکان تهیه لیست کانال های مورد علاقه,دارای نرم افزار قدرتمند برای نمایش تصاویر دریافتی,دارای آنتن پرتابل مگنت دار و قابلیت اتصال به آنتن هوایی و......

شبکه های قابل دریافت :شبکه های ۱(سراسری) - ۲(سراسری) - ۳(جوان و ورزش) - ۴(علم و تکنولوژی) - ۵(تهران) - ۶(خبر) - ۷(آموزش) - ۸(معارف) - ۹(مستند) - ۱۰(جام جم) - ۱۱(iFilm - آی فیلم) - ۱۲(PressTV پرس تی وی) - ۱۳(العالم) - ۱۴(شما) - 15(بازار) + ۱۰ شبکه رادیویی
ليست شهرهايي که سيگنال ديجيتال و امکان استفاده از گيرنده هاي ديجيتال در آنها وجود دارد. : استان تهران استان قزوين و بیش از 200 شهر که برای دیدن لیست کامل شهر ها اینجا کلیک کنید

» برای مشاهده توضیحات و عکس های بیشتر اینجا را کلیک کنید «
قیمت : 38000 تومان
شماره پشتیبانی و مشاوره: 77 440 880 021 فروشگاه میهن دانلود(پاسخگویی در ساعات اداری)
خريد

 edg

دانلود FarStone TotalRecovery Pro v7.1.2 نرم افزار بازیابی فایل ها

نوشته شده توسط احد در تاریخ سه شنبه، 30 خرداد ماه 1391
 دانلود FarStone TotalRecovery Pro v7.1.2 نرم افزار بازیابی فایل ها
FarStone TotalRecovery نرم افزاری کاربردی برای حفاظت از کامپیوتر شما در مقابل حوادث غیر منتظره است. این نرم افزار توسط کمپانی FarStone ساخته شده و نسخه جدید آن را در پست امروز وبسایت میهن دانلود برای دانلود شما کاربران اماده کرده ایم.این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری و ریکاوری تمامی فایل ها و داده های کامپوتری را دارا می باشد.نرم افزار از دو قسمت اصلی تشکیل شده است.قسمت پشتیبان که قادر است از تمام فایل ها و پوشه ها،فایل های سیستمی،رجیستری و... نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در مواقع ضروری بتوانید فایل های خود را بازگردانی کنید.قسمت بازیابی که قادر است اطلاعات حذف شده شما را با آسانی ریکاوری یا بازیابی کند.از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به کپی کامل تمامی اطلاعات روی یک هارد دیسک دیگر (Clone Disk) ، برنامه زمانبندی هوشمند، پشتیبانی از انواع رسانه های بوت و... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان تهیه نسخه پشتیبان از تمامی فایل های سیستم
امکان ریکاوری یا بازیابی فایل های حذف شده
کپی کامل تمامی اطلاعات روی یک هارد دیسک دیگر (Clone Disk)
امکان پشتیبان گیری از درایو USB
امکان پشتیبان گیری از اشتراکات شبکه CD / DVD ،NAS ،iSCSI  و remote FTP server
و...

راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
1- اتصال خود را حتما از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
2- در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید.
3- بعضی از آنتی ویروس ها از اجرای Keygen ها ممانعت به عمل می آورند.در اینصورت بهتر است آنتی ویروس خود را در طی فرآیند نصب غیر فعال نمائید.
4- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار محتویات پوشه Keygen را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Keygen.exe را اجرا و سپس عملیات رجیستر را انجام دهید.
5- اگر فایل Keygen به درستی بر روی سیستم شما اجرا نمی شود،به معنی این است که سیستم شما آخرین نسخه نرم افزار Microsoft .NET Framework را ندارد.
6- می توانید آخرین نسخه نرم افزار  Microsoft .NET Framework را از اینجا دریافت نمائید.
دانلود از لینک مستقیم - با حجم 215 مگابایت
  • رمز: www.mihandownload.com
  • منبع:وب سایت میهن دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدا م تیم محبوب تر است؟
    کدام تیم قهرمان امسال است؟
    بهترین سریال جم کلاسیک چه بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 809
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,418
  • بازدید ماه : 2,418
  • بازدید سال : 53,255
  • بازدید کلی : 882,131